Zwroty i wymiany towaru

Proces zwrotu

Powiemy Ci jak dokonać zwrotu zamówionego towaru w 5 krokach. Zaczynając od dnia otrzymania paczki, masz 30 dni, aby zwrócić produkt. Po zgłoszeniu prośby o zwrot, masz na to 14 dni.


Jak mam zwrócić produkt??

  1. Zgłoś nam zwrot tutaj.

  2. Zapakuj bezpiecznie produkt do pudełka i umieść w nim formularz zwrotu.

  3. Jak tylko zaakceptujemy formularz zwrotu, dostaniesz od nas etykietę wysyłki, którą należy nakleić na pudełko.

  4. Nadaj przygotowaną paczkę w dowolnym punkcie DHL Parcel.

  5. Jak tylko otrzymamy Twoją zwróconą paczkę, otrzymasz od nas wiadomość e-mail.

  • Musisz zgłosić nam zwrot towaru w ciągu 30 dni od daty zamówienia.

  • Po otrzymaniu potwierdzenia musisz wysłać nam produkt w ciągu 14 dni.

  • Produkt musi zostać zwrócony jako kompletny i w nienaruszonym stanie.

  • Produkty, które zostały przygotowane dla Ciebie na specjalne zamówienie, nie mogą być zwrócone. Patrz: szklane szyby na zamówienie.

  • Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan i potwierdzimy zwrot zamówienia.

  • Jeżeli wszystkie kryteria zostały spełnione, automatycznie zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego dokonano płatności. Zwrotu dokonamy w ciągu 10 dni roboczych.

Koszty wysyłki, które opłacone zostały przy zamówieniu, pokryją koszt zwrotu i zostaną odliczone od zwracanej kwoty.
Jeżeli zwrot produktu wynika z naszej winy (np. wysłany został nie ten produkt, który był w zamówieniu), to zwrócimy całość kwoty zamówienia, łącznie z kosztami wysyłki.

Dla ułatwienia, zgłoś zwrot towaru klikając w przycisk poniżej. Otrzymasz etykietę zwrotu oraz kolejne informację w przeciągu 2 dni roboczych.



-Fiyo chce zapewnić, że zawsze może pomóc swoim klientom w możliwie najlepszy sposób. Z tego względu zarówno my jak i strony trzecie Czytaj więcej