Zwroty i wymiany towaru

Proces zwrotu

Powiemy Ci jak dokonać zwrotu zamówionego towaru w 6 krokach. Zaczynając od dnia otrymania paczki, masz 30dni, aby zwrócić produkt bezpłatnie.

Jak mam zwrócić produkt?

  1. Wyślij formularz zwrotu tutaj

  2. Zapakuj bezpiecznie produkt w pudełko wraz z formularzem zwrotu

  3. Jak tylko zaakceptujemy formularz zwrotu, dostaniesz od nas etykietę wysyłki, którą należy nakleić na pudełko

  4. Nadaj przygotowaną paczkę w dowolnym punkcie DHL (DHL Parcel) za darmo

  5. Jak tylko otrzymamy Twoją zwróconą paczkę, otrzymasz od nas wiadomość e-mail

  6. Całość środków pieniężnych zwrócimy na konto w ciągu 10 dni roboczych

  • Zgłoś informację o zwrocie produktu do 30 dni od jego otrzymania

  • Po otrzymaniu potwierdzenia zwrotu, masz 14 dni na wysyłkę produktu

  • Wysyłany produkt musi być kompletny i w oryginalnym opakowaniu

  • Produkty, które zostały wykonane pod indywidualne życzenie klienta, nie mogą być zwrócone. Na przykład półka szklana na wymiar

  • W momencie otrzymania zwrotu, sprawdzimy, czy wszystko jest w porządku i przelejemy pieniądze (wraz z kosztami wysyłki) z powrotem do Ciebie w ciągu 10 dni roboczych

W ciągu 30 dni możesz zwrócić zakupione przedmioty lub odstąpić od umowy. Ważne jest (choć niekonieczne), aby produkt był kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu (wraz z naklejkami). Oryginalne opakowanie produktu nie powinno być użyte jako opakowanie transportowe.

Wykluczone ze zwrotu są:
  • Towary, które są produkowane według specyfikacji klienta lub wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb.
  • Towary, które dostarczane są zamknięte i nie kwalifikują się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych, a ich opakowanie zostało naruszone po otrzymaniu przesyłki.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu, prosimy o kliknięcie przycisku poniżej w celu wypełnienia krótkiego formularza.
Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe i ustalimy najlepsze możliwe rozwiązanie. Towar zwrócony bez uprzedniego wypełnienia formularza, nie będzie podlegał rozpatrzeniu.

-Fiyo chce zapewnić, że zawsze może pomóc swoim klientom w możliwie najlepszy sposób. Z tego względu zarówno my jak i strony trzecie Czytaj więcej