Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie Fiyo to towary wysokiej jakości. Pomimo wysokich standardów, może zdarzyć się, że produkt jest wadliwy. Na tego typu sytuacje oferujemy Ci 6 miesięcy gwarancji. Oznacza to, że możesz zareklamować produkt, który nie działa prawidłowo lub nie jest kompletny. Innymi słowy: produkt musi działać zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Niektóre z produktów posiadają także gwarancję producenta. Możesz znaleźć warunki takiej gwarancji w dokumentach dołączonych do produktu.

Kiedy mogę zażądać gwarancji?

Jeżeli Twój produkt popsuje się w czasie objętym gwarancją, będziesz do niej uprawniony. Gwarancji nie uznaje się w wymienionych przypadkach:

  • Produkt jest produktem konsumpcyjnym,
  • Produkt pomimo małych defektów działa sprawnie w pełni ze swoim przeznaczeniem,
  • Produkt został zamówiony nie na naszej stronie internetowej, lecz przez pośrednika,
  • Minął okres gwarancji 6 miesięcy lub okres gwarancji określony przez producenta,
  • Usterka powstała w wyniku świadomego, nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania,
  • Zamówiona część nie jest właściwą dla Twojego urządzenia,
  • Produkt został zamontowany nieprawidłowo lub uległ uszkodzeniu podczas montowania.

Rozumiemy, że jeżeli produkt się popsuł, może to być irytujące. Z tego względu proces gwarancji stworzyliśmy tak, aby był możliwie najprostszy. Poprzez kliknięcie w link poniżej, zgłosisz produkt na gwarancję. Przycisk otworzy formularz zwrotu. Tam możesz wypełnić wszystkie najważniejsze informacje.



Co stanie się po wypełnieniu formularza i żądania gwarancji?

Jak tylko otrzymamy Twoje żądanie, sprawdzimy czy wszystkie warunki gwarancji są spełnione. Ze względu na to, bardzo prosimy, aby informacja była możliwie jak najbardziej przejrzysta i pełna. Prosimy, aby wziąć pod uwagę wszystkie aspekty usterki, a także o dołączenie niezbędnych informacji jak zdjęcia tabliczki znamionowej urządzenia oraz numer zamówionego produktu. Jeżeli wszystko będzie dla nas jasne, to poinformujemy Cię o tym. Co więcej, wyślemy także ten sam produkt jako zamiennik. W większości przypadków będziesz musiał/a odesłać nam zepsuty produkt. Cała procedura jest jednak darmowa, jeżeli zgłoszenie zostało wykonane zgodnie z opisanymi tu zasadami.

Czy otrzymam gwarancję na nowy produkt?

Jeżeli zamówiony produkt zepsuł się w okresie objętym gwarancją (i spełnione zostały wszystkie warunki), to wyślemy Ci nowy produkt. Nie dostaniesz na niego oddzielnej gwarancji, ale wcześniejsza gwarancja nadal będzie na niego obowiązywać. Inaczej mówiąc: jeżeli zamówiłeś nowy wąż do odkurzacza z 6-miesięczną gwarancją 1 Stycznia i popsuje się on 1 Maja przy prawidłowym użytkowaniu, to będzie on objęty gwarancją. Natychmiastowo wyślemy Ci nowy wąż, który będzie jeszcze na naszej gwarancji przez pozostały czas od 1 Stycznia, czyli w tym wypadku przez kolejne 2 miesiące.

-Fiyo chce zapewnić, że zawsze może pomóc swoim klientom w możliwie najlepszy sposób. Z tego względu zarówno my jak i strony trzecie Czytaj więcej