NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Z chęcią pomożemy Ci w znalezieniu potrzebnej części. Napisz do nas używając maila podanego poniżej. Nie zapomnij, aby podać nam nazwę marki oraz numer modelu Twojego urządzenia.

Zamówienia produktów, które znajdują się bezpośrednio w naszym magazynie będą dostarczone najszybciej. Niektóre produkty będą musiały jednak zostać najpierw sprowadzone od naszych dostawców, dlatego też dostawa może potrwać nawet do 10 dni roboczych. Z góry przepraszamy za wszelkie problemy z tym związane. Więcej informacji dotyczących czasu dostawy.

Jeżeli przez pomyłkę wysłaliśmy Ci złą część możesz oczywiście bezpłatnie dokonać zwrotu. Zwrot będzie także bezpłatny jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 30 dni. Pamiętaj, aby produkt znajdował się w oryginalnym pudełku. Więcej informacji dotyczących zwrotu.

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby zagwarantować Ci jak najszybszą wysyłkę. Z tego powodu niektóre paczki wysyłane są bardzo szybko po zamówieniu, a jego anulowanie może nie być możliwe. Jeżeli chcesz anulować zamówienie, daj nam znać tak szybko jak to możliwe. Wyślij do nas wiadomość e-mail, a my zajmiemy się resztą.

Wszystkie zamówienia są pakowane i wysyłane przez nas bardzo ostrożnie, jednak od czasu do czasu coś może pójść nie tak! W takim wypadku pomożemy Ci tak szybko, jak to możliwe i w razie możliwości wymienimy produkt. Więcej informacji dotyczących zwrotu uszkodzonej części.

NADAL MASZ PYTANIA?

Wyślij nam wiadomość e-mail

Nasza obsługa klienta jest dostępna od Poniedziałku do Piątku. Otrzymasz odpowiedź w ciagu 2 dni roboczych.
Wyślij e-mail.

Skontaktuj się z nami na Facebook'u

Zawsze możesz wysłać nam wiadomość poprzez stronę Facebook'a. Odwiedź naszą stronę.

-Fiyo chce zapewnić, że zawsze może pomóc swoim klientom w możliwie najlepszy sposób. Z tego względu zarówno my jak i strony trzecie Czytaj więcej