NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Z chęcią pomożemy Ci w znalezieniu potrzebnej części. Napisz do nas używając maila podanego poniżej. Nie zapomnij, aby podać nam nazwę marki oraz numer modelu Twojego urządzenia.

Zamówienia produktów, które znajdują się bezpośrednio w naszym magazynie będą dostarczone najszybciej. Niektóre produkty będą musiały jednak zostać najpierw sprowadzone od naszych dostawców, dlatego też dostawa może potrwać nawet do 10 dni roboczych. Z góry przepraszamy za wszelkie problemy z tym związane. Więcej informacji dotyczących czasu dostawy.

Na tej stronie wyjaśnimy proces zwrotu w kilku prostych krokach.

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby zagwarantować Ci jak najszybszą wysyłkę. Z tego powodu niektóre paczki wysyłane są bardzo szybko po zamówieniu, a jego anulowanie może nie być możliwe. Jeżeli chcesz anulować zamówienie, daj nam znać tak szybko jak to możliwe. Wyślij do nas wiadomość e-mail, a my zajmiemy się resztą.

Wszystkie zamówienia są pakowane i wysyłane przez nas bardzo ostrożnie, jednak od czasu do czasu coś może pójść nie tak! W takim wypadku pomożemy Ci tak szybko, jak to możliwe i w razie możliwości wymienimy produkt. Więcej informacji dotyczących zwrotu uszkodzonej części.

NADAL MASZ PYTANIA?

Wyślij nam wiadomość e-mail

Nasza obsługa klienta jest dostępna od Poniedziałku do Piątku. Dostaniesz odpowiedź tak szybko jak to możliwe.
Wyślij e-mail.

Skontaktuj się z nami na Facebook'u

Zawsze możesz wysłać nam wiadomość poprzez stronę Facebook'a. Odwiedź naszą stronę.

-Fiyo chce zapewnić, że zawsze może pomóc swoim klientom w możliwie najlepszy sposób. Z tego względu zarówno my jak i strony trzecie Czytaj więcej